Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Newsletter
ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER
 
Formularz reklamacyjny

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Załącznik nr 3

Stosownie do zapisów Regulaminu w dziale PROCEDURA REKLAMACYJNA

 

DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko: ........................................................................................................................

Adres: .......................................................................................................................................

e-mail: ........................................................................................................................................

tel. ............................................................................................................................................

Nr rachunku bankowego*..........................................................................................................

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia towaru .................................................................................................................

Nazwa towaru............................................................................................................................

Nr paragonu/faktury ..................................................................................................................

Ogólna wartość towaru .............................. zł

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

 ....................................................................................................................................................

 ....................................................................................................................................................

 ....................................................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone ...............................................................................................................

DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) usunięcie wady,

(___) obniżenie ceny,

(___) odstąpienie od umowy.

 

 

 

(czytelny podpis reklamującego)

ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI

 

Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów:

 ....................................................................................................................................................

 ....................................................................................................................................................

 ....................................................................................................................................................

 

Data otrzymania reklamacji .....................................

Osoba rozpatrująca reklamację .....................................

Data rozpatrzenia reklamacji .....................................

Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta

 ....................................................................................................................................................

 ....................................................................................................................................................

 ....................................................................................................................................................

 

Adresem złożenia reklamacji i ewentualnie odesłania reklamowanego towaru jest:

GABA (Loppo), ul. Staromiejska 12, 10-018 Olsztyn

 

(Data, pieczątka i podpis Sprzedawcy)

 

 

 

* - nr rachunku bankowego podawany przy żądaniu obniżenia ceny lub w przypadku żądania zwrotu rzeczy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl